Reklamace a záruky
Automobilové brzdové obložení
Záruka na produkty GOLDfren se vztahuje pouze na defekty materiálu či defekty vzniklé při výrobě. Záruka se vztahuje pouze na náhradu stejného dílu nebo refundace ve výši nákupní hodnoty, nezahrnuje práci a související poplatky, jako jsou například odtažení vozidla, montáž, nákup produktů od jiných výrobců. Záruka je platná po dobu 12 měsíců nebo na 10 000 km ujetých na dálnici od data nákupu, a bude uznána pouze s předloženým dokladem o zakoupení produktu. Důkaz o najetých kilometrech bude muset být předložen spolu s dokladem o zakoupení. Záruka se nevztahuje na zboží, použité v taxi službách a vozech z půjčoven, na závodech a závodních vozech, rally, drifting, nebo jiných formách závodů. Na GOLDfren produkty použité při závodech se nevztahuje absolutně žádná záruka. Záruka nepokrývá hluk brzd a normální opotřebení a poškrábání. Některé brzdové systémy způsobují rychlejší opotřebení destiček než u jiných brzdových systémů.
Jak postupovat při reklamaci v záruce
Pro případ možné pozdější reklamace je důležité si uchovat doklad k zakoupenému zboží. Dále je nezbytné předložit doklad s nastavenou kilometráží, schválenou nezávislým mechanikem, který namontoval součásti, nebo autorizovaným prodejcem, který Vám prodal součásti. Aby bylo možné vaše vozidlo používat během doby, v níž se vyřizuje Vaše reklamace, budete si muset pořídit náhradní díl, který musí být zakoupen přímo od GOLDfren. Pokud bude Vaše reklamace uznána, GOLDfren Vám nahradí částku, kterou jste použil k zakoupení náhradního dílu buď v plné, nebo částečné míře v závislosti na povaze reklamace. GOLDfren si vyhrazuje právo na udělení částečné nebo plné kompenzaci dle vlastního uvážení v závislosti na stavu a kilometráži najeté na reklamovaných součástech. Například pokud jste s produktem najeli pár tisíc kilometrů a bylo zpozorováno poškození, bude schválena pouze částečná kompenzace. Prosíme o vyplnění reklamačního formuláře.