Reklamace a záruky
Brzdové obložení
Záruka na produkty GOLDfren se vztahuje pouze na defekty materiálu či defekty vzniklé při výrobě. Záruka se vztahuje pouze na náhradu stejného dílu nebo refundace ve výši nákupní hodnoty, nezahrnuje práci a související poplatky, jako je například nákup produktů od jiných výrobců. Záruka nepokrývá hluk brzd a nevztahuje se na běžné opotřebení a poškrábání způsobené běžným opotřebením. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze je ani jako takovou reklamovat. Některé brzdové systémy způsobují rychlejší opotřebení destiček než u jiných brzdových systémů.
Kola a brzdy
Záruka na kola GOLDfren se vtahuje pouze na defekty materiálu či defekty vzniklé při výrobě. Záruka se vztahuje pouze na náhradu stejného dílu nebo refundace ve výši nákupní hodnoty, nezahrnuje práci a související poplatky, jako je například nákup produktů od jiných výrobců.
Jak postupovat při reklamaci v záruce
Pro případ možné pozdější reklamace je důležité si uchovat doklad k zakoupenému zboží. Dále je nezbytné předložit letový deník s doloženými počty vzletů, schválený nezávislým mechanikem, který namontoval součásti, nebo autorizovaným prodejcem, který Vám prodal součásti. Aby bylo možné Vaše letadlo a jiné používat během doby, v níž se vyřizuje Vaše reklamace, budete si muset pořídit náhradní díl, který musí být zakoupen přímo od GOLDfren. Pokud bude Vaše reklamace uznána, GOLDfren Vám nahradí částku, kterou jste použil k zakoupení náhradního dílu buď v plné, nebo částečné míře v závislosti na povaze reklamace. GOLDfren si vyhrazuje právo na udělení částečné nebo plné kompenzace dle vlastního uvážení v závislosti na stavu a počtech vzletů s reklamovanými součástmi. Například pokud bylo zpozorováno poškození po značném množství vzletů, bude schválena pouze částečná kompenzace. Prosíme o vyplnění reklamačního formuláře.