Popis třecích materiálů
O GOLDfren třecích materiálech
- Směsi AD, S3, S33 a GP jsou homologovány německým zkušebním institutem TÜV Rheinland.
- Všechny naše destičky jsou vyrobeny ze sintrovaných kovo-keramických a třecích materiálů.
- Sintrování je moderní technologie, která poskytuje nejlepší brzdící sílu a zaručuje co nejmenší opotřebení.
- Sintrované obložení poskytuje největší brzdící sílu a delší životnost ve srovnání s jinými typy brzdového obložení, jako jsou: organické, organické uhlíkové, polo-kovo-organické.
- Se sintrovaným obložením neselhává brzdění při vysokých teplotách ani za mokra.
- Sintrované obložení dodává výjimečný brzdící efekt za nejnáročnějších podmínek.
- GOLDfren je průkopníkem v metodách sintrování (slinování) využívající pokročilou a progresivní práškovou metalurgii
- Navrženo pro vlhké i suché prostředí.
- Žádný materiál neobsahuje ani olovo ani azbest.
- K dispozici jsou tyto směsi: AD, S3, K5, K5-LX, S33, GP5, GP6 a GP7
- Doporučení použití každé směsi je založené na naší materiálové tabulce (viz níže) nebo na tom, co jezdec preferuje či na jaký styl jízdy má být použito.
AD řada je optimální pro běžnou silniční jízdu na skútrech, cruiserech a silničních motorkách.
Doporučujeme jezdcům, kteří nejezdí moc prudce, ale chtějí dobrý brzdící efekt. Opotřebení u této směsi je o 20% nižší než u jiných sintrovaných desek v této kategorii.
AD směs má nízkou abrazivní interakci s brzdovým kotoučem a mnohem klidnější brzdění díky jemnému keramickému třecímu materiálu.
Třecí materiál obsahuje kovo-keramické částice a typické železo a jemné příměsi jsou přidány do základu železité směsi, aby bylo dosaženo optimálních třecích vlastností.
S3 řada je optimální pro běžné silniční motorky a cruisery s poněkud silnějším motorem.
Je doporučována pro řidiče, kteří jezdí prudčeji a chtějí velkou brzdící sílu.
S3 materiál poskytuje nízkou abrazivní interakci s brzdovým kotoučem a mnohem klidnější brzdění díky keramickému složení třecího materiálu. Vydrží vyšší teploty než směs AD.
Třecí materiály obsahují kovo-keramické s bronzovo grafitovými částicemi. Je navržený pro suché a mokré prostředí. Hrubější nekovové třecí přísady jsou rozloženy rovnoměrně na bronzovém základě, aby bylo dosaženo optimálních třecích vlastností.
K5 řada je optimální pro off-road jízdu na závodních motorkách a ATV.
Je doporučováno pro jezdce, kteří požadují velkou off-road brzdící sílu. Zatímco K5 série může být použita na závodní úrovni na zadní brzdě, GOLDfren má i jiné možnosti, které jsou ještě vhodnější pro závodění světové úrovně: K5-LX a S33.
K5 poskytuje nízkou abrazivní interakci s brzdovým kotoučem, dlouhou životnost a samo čistící schopnosti.
Třecí materiály obsahují kovo-keramické příměsi se sofistikovanými brozovo grafitovými částicemi a plně kovovou směs s jemnými částicemi, aby bylo dosaženo optimálních třecích vlastností.
Tato K5-LX řada je optimální pro off-road závodníky, kteří požadují velký brzdící účinek a trvanlivost.
Doporučeno pro off-road jezdce, kteří hledají směs na závodní účely a chtějí velkou brzdící sílu.
K5-LX směs poskytuje nízkou abrazivní interakci s brzdovým kotoučem, dlouhou životnost a samo čistící schopnosti. Navíc K5-LX zadní obložení má přiložený tepelný izolátor z nerezové oceli.
Třecí materiály obsahují kovo-keramické komponenty se sofistikovanými bronzovo grafitovými částicemi a plně kovovou směsí s jemnými třecími částicemi, aby bylo dosaženo optimálních třecích vlastností.
S33 série optimální pro ambiciózní prvotřídní pro level off-road závodníky,
kteří požadují maximální intenzitu při svém závodění a absolutně výbornou brzdící schopnost a výjimečnou životnost.
S33 je také ideální na cestovní motocykly, cruisery, supersportovní motocykly, jejichž řidiči požadují nejlepší sintrované obložení s vysokým výkonem a vynikající životností.
S33 série je momentálně užívána na světových mistrovstvích motokrosovými a enduro závodníky.
S33 směs poskytuje neagresivní interakci s brzdovým kotoučem, dlouhou životnost a samo čistící vlastnosti. Navíc S33 zadní obložení tepelný izolátor z nerezové oceli.
S33 směs obsahuje celokovové třecí materiály a jemnější kovové třecí přísady rovnoměrně rozložené na podkladě navrženém pro optimální tření, aby bylo dosaženo co nejlepších třecích vlastností za těžkých podmínek.
GP5 série je optimální na ježdění na rychlostních tratích nebo okruzích.
Doporučeno je pro závodníky, kteří závodí na trati a eventuelně rádi jezdí na silnici agresivně a požadují vysokou brzdící sílu.
GP5 poskytuje nízkou abrazivní interakci s brzdovým kotoučem a mnohem klidnější brzdění díky keramickému složení třecího materiálu GP5 série zahrnuje tepelný izolátor z nerezové oceli.
GP5 směs obsahuje kovo-keramické třecí materiály speciálně vytvořené a navržené na závodní použítí.
GP6 série je optimální pouze na ježdění na rychlostních tratích nebo okruzích.
Doporučeno pouze jezdce na tratích, kteří požadují nejlepší brzdící sílu za traťových podmínek.
GP6 směs poskytuje nízkou abrazivní interakci s brzdovým kotoučem a mnohem klidnější brzdění díky keramickému složení třecího materiálu. GP6 série obsahuje tepelný izolátor z nerezové oceli.
GP6 směs obsahuje kovo-keramické třecí materiály speciálně vytvořené a navržené na traťové závody. Brzdová hadice je speciálně vyrobené k vrcholovému závodnímu výkonu.
Materiál GP7 je optimální volbou pro použití v rychlostních okruhových závodech.
Byl vyvinut na bázi sintrovaných kovo-keramických třecích materiálů pomocí práškové metalurgie. Nejvýznamnější charakteristikou této technologie je vysoký a stálý koeficient tření.
GP7 materiál poskytuje nízkou abrazivní interakci s brzdovým kotoučem a mnohem klidnější brzdění díky kovo-keramickému složení třecího materiálu. GP7 série obsahuje tepelný izolátor z nerezové oceli a je vysoce odolný proti otěru. Rozdíl mezi brzdným výkonem za suchých a mokrých podmínek je nepatrný.
Materiál GPR je nejnovějším materiálem vyvinutým pro rychlostní okruhové závody.
Byl vyvinut na bázi sintrovaných kovo-keramických třecích materiálů pomocí práškové metalurgie. Nejvýznamnější charakteristikou této technologie je vysoký a stálý koeficient tření.
GPR materiál poskytuje nízkou abrazivní interakci s brzdovým kotoučem a mnohem klidnější brzdění díky kovo-keramickému složení třecího materiálu. GPR série obsahuje tepelný izolátor z nerezové oceli a je vysoce odolný proti otěru. Rozdíl mezi brzdným výkonem za suchých a mokrých podmínek je nepatrný.
Aplikační diagram pro motocykly
off-road |
off-road racing |
road racing |
street bike |
trial |
scooter |
|||||||
AD |
front |
rear |
front |
rear |
front |
rear |
front |
rear |
||||
K5 |
front |
rear |
front |
rear |
rear |
front |
rear |
|||||
K1 |
rear |
rear |
||||||||||
S3 |
front |
front |
rear |
front |
rear |
front |
front |
rear |
||||
K5-LX |
front |
rear |
||||||||||
S33 street |
front |
rear |
front |
rear |
||||||||
S33 off-road |
front |
rear |
front |
rear |
||||||||
GP5 |
front |
front |
||||||||||
GP6 |
front |
front |
||||||||||
GP7 |
front |
front |
||||||||||
GPR |
front |
front |