Brzdové třmeny
GOLDfren brzdové třmeny (BRZDIČE)
Všechny GOLDfren brzdové třmeny (brzdiče) jsou vyráběné CNC technologií za použití duralu nejvyšší kvality a odolnosti, který je převážně používán v leteckém průmyslu. K výrobě dalších částí brzdiče se používá také ušlechtilá ocel nebo titan, díky němuž jsou naše GOLDfren brzdiče téměř nezničitelné.
Nejvyšší kvalitou jsou brzdiče vybavené titanovými komponenty např. (brzdové pístky). Tato řada nazývaná Titanium Line je určena pro jezdce, kteří používají brzdu nepřetržitě. Tyto jsou nezničitelné.
Tvar brzdiče je optimalizován, aby se docílilo maximální stability tvaru i při malé hmotnosti a podstatně zabránilo zdeformování brzdiče při zatížení.
Při použití všech GOLDfren brzdových třmenů stanovujeme použít výhradně brzdovou syntetickou kapalinu typu DOT4 – nejlépe v kvalitě Castrol SRF!
GOLDfren brzdiče jsou k dispozici v několika barevných provedeních. Barvy eloxu jsou vysoce stabilní a trvalé. Pro jezdce, jež extrémně využívají brzdu, však doporučujeme povrchovou úpravu kodýrováním.
K našim brzdičům máme v nabídce i příslušenství.
1. Radiální čtyřpístkové brzdové třmeny GOLDfren MONOBLOCK
Radiální čtyřpístkové brzdové třmeny MONOBLOCK jsou určeny na silniční a supermotardové motocykly. Racingové provedení je univerzální. Jsou vhodné na kotouče o průměru 270 – 330 mm/tloušťky 5 – 6 mm. Průměry pístků jsou 36 mm a 32 mm, vzdálenost mezi šrouby zachycujícími třmen na vidlici je 108 mm, jeho váha je 650 g (bez šroubů a destiček). Třmeny jsou dodávány standardně ve zlaté a černé barvě. Monoblock je dodáván včetně destiček s typovým označením GOLDfren typ 301.
Monoblock lze použít na supermoto při použití GOLDfren adaptéru s kotoučem o průměru 310 a 320 mm.
Výhody radiálních brzdičů MONOBLOCK:
- stabilnější upevnění k vidlici kola
- delší životnost
- možnost kombinace velikosti brzdových kotoučů rozsah 20mm +/- dle použití podložky
Objednací čísla:
70-03-041L – silniční třmen levý
70-03-041R – silniční třmen pravý
70-03-041SM – supermotardový třmen
2. GOLDfren přední brzdič na off-road (objednací číslo 70-03-041)
Tento dvoupístkový brzdový třmen se hodí na všechny japonské motocykly se standardními adaptéry i adaptéry pro oversize brzdové kotouče. Pro motocykly KTM nabízíme adaptéry vlastní výroby, aby bylo možné brzdič použít pro standardní i oversize kotouče. Tento brzdový třmen je dodáván s brzdovým obložením, které má označení GOLDfren typ 041 a které je nabízeno v různých materiálových směsích.
Průměr pístků je 27 mm a celková váha brzdiče je …. Brzdové písty nabízíme ve dvou variantách: z nerezové oceli a z titanu. Minimalizují přenos tepla vznikajícího při brzdění na těleso brzdiče a brzdovou kapalinu. Víčko brzdiče je vyráběno z titanu.
Tvar brzdiče je optimalizován, aby se docílilo maximální stability tvaru i při malé hmotnosti a podstatně zabránilo zdeformování brzdiče při zatížení.
3. GOLDfren zadní brzdič na off-road (objednací číslo 70-03-187)
Zadní jednopístkový duralový brzdový třmen je vhodný pro většinu nových japonských off-roadových motocyklů. Na motocykly značky Kawasaki a Suzuki je montovatelný bez adaptéru. Na motocykly značky Honda a Yamaha nabízíme k našemu zadnímu brzdiči i adaptéry. K brzdiči na KTM nabízíme adaptér, který zvětší průměr kotouče z 220 mm na 240 mm. Tím se dosáhne lepšího brzdného efektu.
Tento brzdový třmen je vhodný pro brzdového obložení GOLDfren typ 187. Průměr pístku je 25,3 mm a váha brzdiče 450 g.
Brzdové písty nabízíme ve dvou variantách: z nerezové oceli a z titanu. Minimalizují přenos tepla vznikajícího při brzdění na těleso brzdiče a brzdovou kapalinu. Víčko brzdiče je vyráběno z titanu.
4. Záruka
Při dodržení garančních podmínek se vztahuje na naše brzdové třmeny doživotní záruka na 200 provozních hodin.
Servisní prohlídku a servis je potřeba provádět po každých maximálně 20 hodinách provozu!
Výměna brzdové kapaliny dle zatížení, tato doba však nesmí být delší než 10 motohodin. Důrazně doporučujeme použít brzdovou kapalinu DOT4!
Aby byla záruka uznána, musí být možné doložit servisní prohlídky!
Nárok na záruku brzdiče zaniká, jestliže
- výrobek nebyl používán dle pokynů výrobce a byl používán v jiných podmínkách nebo k jiným účelům, než ke kterým je určen.
- byl proveden zásah do konstrukce výrobku bez souhlasu výrobce či byl poškozen jakýmkoliv neodborným zásahem ze strany uživatele (např. demontování víčka, úprava frézováním, vrtáním, …).
- byla některá část výrobku nahrazena neoriginální součástí.
- k poškození výrobku nebo nadměrnému opotřebení došlo vinou nedostatečné údržby.
- vady byly způsobeny neodborným skladováním, či manipulací s výrobkem.
- došlo k zamlčení skutečného počtu provozních hodin, podmínek provozu a skutečného technického stavu stroje